اس ام اس دلتنگی احساسی

عقل بیهوده سر طرح معما دارد / بازی عشق مگر شاید و اما دارد / در خیال آمدی و آینه ی قلب شکست / آینه از امروز تماشا دارد دو عاشق را بهم بهتر بود روز / دو هیزم را بهم خوشتر بود سوز . شبها ز غم دوری تو خواب ندارم / رحمی به دلم کن که دگر تاب ندارد / از بس که ز غم دوری تو گریه نمودم / چشمم به زبان آمد و گفت اشک ندارم . سلامت میکنم ای غنچه ی راز / تو بودی از برای عشقم آغاز / تویی تنها دلیل زنده بودن / ندارم طاقتت با چشم در ناز . اگر روزی کنم معنا ، معمای نگاهت را / به دنیایی نمی بخشم خیال چشم ماهت را . یا رب دل دوستان ، پر از غم نکنی / از تیر قضا قامتشان خم نکنی / ای چرخ ، تو را به حق قرآن سوگند / یک مو ز سر رفیق من کم نکنی . اس ام اس دلتنگی یک نفر هست که از پنجره ها / نرم و آهسته مرا می خواند / گرمی لهجه ی بارانی او / تا ابد توی دلم می ماند . ای دل نگفتمت حذر از راه عاشقی ؟ رفتی ؟ بسوز ، این همه آتش سزای توست . دلم تقدیم به آنکه به رسم جاده ها دور است ، اما به رسم دل فاصله ای نیست . دو پاره ابر آرام و خوش آهنگ به سراغ هم آمدند ، ناگهان برقی زد و قهقهه دیداری و دو نیمه سیب سقراطی یک سیب شد و باریدن گرفت و نخستین بهار آغاز شد .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

دو شنبه 23 تير 1393برچسب:, | 10:30 | تیموررضائی شهریور |